Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ebay al 2 dagen zoek ?

  • duck12345

    Weet iemand wat er aan de hand is ? Ik kan al 2 dagen niet op ebay komen, op alle winkels in de hele wereld ? En ik kan niets erover op nieuwssites vinden ! Gek hoor !

  • jostzegel

    Vanavond hoopvol achter de pc om een bod uit te brengen op een item wat ik al dagen volg. HELAAS GEEN VERBINDING MOGELIJK, ook niet op allerlei andere manieren zoals eBay van andere landen en gevolgde items/gewonnen items enz.!!!

    Boos! net nu bij dit item!!!

    Gisteren heeft het ook veel langer als gewoonlijk geduurd om op de site te komen, maar toen lukte het na enige minuten.

    Ach, het is gelukkig maar voor mijn hobby, maar het is wel vervelend.

    Dit bericht stemt me in ieder geval gerust dat het nu eens niet aan mijn pc alleen ligt.

  • Gerard

    Ik kan ook al een paar dagen eBay slecht bereiken en sinds gisteren heb ik helemaal geen verbinding meer.

    Wie weet wat er aan de hand is bij eBay?

  • Andre

    Heb hetzelfde probleem - Sinds 2 dagen kan ik de website van Ebay niet meer ontvangen - Weet niet of dit server of eventueel streek-gebonden is aangezien het via de server op de zaak wel kan.

  • Nostradamus

    Gelukkig ben ik niet de enige, wel balen omdat ik net een aantal biedingen had lopen.

  • peth

    Kom wel op ebay maar duurt ontzettend lang voor je wat ziet en als je dan iets aanklikt dan duurt het weer zo lang…….. zie wel dat er geboden wordt maar dat kan uit andere landen zijn…. balen. Hebben jullie allemaal adsl of is het ook kabel die er last van heeft.

  • Gerard

    Hoi peth, Ik heb ASDL van “Het Net” en tot nu toe nooit geen problemen gehad met de verbinding.Gerard

  • Hans

    Ook hotmail is niet te bereiken. Heb ondertussen alle Java-onderdelen geupdated, niks helpt. Zit bij HetNet, zou het daarmee hebben te maken?

  • peth

    Heb planet maar viel me op dat iedereen adsl heeft vandaar…………..

  • Jarno

    Hier hetzelfde. Lees er elders ook nergens over, daarom dacht ik ook dat het aan mijn pc lag. Wanneer ik om het even welke ebay-site probeer te openen blijft er in de taakbalk minutenlang staan “verbinden met include.ebaystatic.com…” Elke pagina duurt een minuut of 10 om te laden. Heb adsl van Planet… Zijn er ook mensen die wel gewoon op de ebay-site kunnen komen?