Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe aankopen via ebay Amerika?

  • Jacky Lub

    We zijn op zoek naar een digitale spiegel reflex camera en hebben gezien dat de prijzen in Amerika een stuk lager liggen dan hier. Wie heeft er al eens op deze manier iets aangeschaft en heeft tips voor ons? We hebben ons een beetje verdiept in de Nederlandse werkwijze maar verschilt die van die in Amerika? Moet je voor een fototoestel eigenlijk invoerrechten betalen?En kun je niet rechtstreeks bij die winkels kopen zonder via ebay te hoeven bieden? Graag hoor ik van iemand die me meer kan vertellen want wij zijn nog een beetje analfabeet in ebay land……..

  • bart van laarhoven

    Ik wil een gitaar kopen via ebay in amerika.De prijs is 1076 euro plus 20 euro verscheep kosten.Moet ik over dit bedrag nog invoerrechten betalen en hoeveel?

    Vriendelijke groeten Bart van Laarhoven

  • Jacky

    Ik heb in het voorjaar aankopen gedaan via een Amerikaanse sportzaak (sandalen/slippers/ fleece) en heb toen van te voren geinformeerd bij de douane hier (tel nr via internet te achterhalen). Het is nl zo dat er voor ieder produkt verschillende % invoerrechten zijn. Daarnaast moet je nog btw betalen en een bedrag voor het inklaren aan bv UPS. Voor mij loonde het ondanks dat toch want het verschil met de prijzen hier was aanzienlijk. Succes maar informeer van te voren goed zodat je niet voor verassingen komt te staan